شب تنهایی
شب تنهایی



فریاد زدم دوستت دارم صدایم را نشنیدی!

اعتراف کردم عاشقم جرم مرا باور نکردی!

گفتم بدون تو میمیرم لبخند تلخی زدی!

از دلتنگیت اشک ریختم چشمای خیسم را ندیدی!

چگونه بگویم که بی تو این زندگی برایم عذاب است وتو مرا درک کنی؟

صدای فریاد هایم را همه شنیدند جز اونیکه بای میشنید!

اشک هایم را همه دیدند!

آشیانه ای که در قلبت ساختم تبدیل به قفسی شده که نا ابد در اینجه گرفتارم!

 

گرفتار عشقی که باور ندارد مرا!

فکر میکند که این عشق مثل عشق های دیگر این دوره زمونه خیالیست!

حالا کلا آموخته ام که کلام دوستت دارم را به زبان نیاورم!

دیگر اشک نریزم و درون خود بسوزم!

اگر دلتنگ شدم با تنهایی درد و دل کنم اگر مردم نگویم از عشق تومردم!

اما رفتن محال استعشق که آمد دیگر رفتنی نیست.جنون که آمد

عقل در زندگی حاکم نیست!

آنقدر به پایت مینشینم تا بسوزم تا ابدبه عشقت زندگی میکنم تا بمیرم!

گر چه شاید مرا به فراموشی بسپاری اما...

عشق برای من با ارزش و فراموش نشدنیست♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت11:58---14 مهر 1392
وبت عالی
پاسخ ممنون عزیز


رویا
ساعت10:11---3 مهر 1392
سلام ابجی یلدا جان

خوبی گلم ؟وبت که حرف نداره واقعا قشنگ و سر شار از احساس هست

خوشحال میشم به ابجی هم سر بزنی

منتظرم
پاسخ:سلام رویا جان ممنون حتما میام


خانم گل
ساعت10:10---3 مهر 1392
سلام دوست خوبم.وبت خیلی جالبه.مرسی.

راستی اگه دلت میخواد از اینترنت درامد کسب کنی به وبلاگ منم یه سر بزن ضرر نمیکنی خیلی راحته فقط با یه عضویت ساده .مطلب اول وبلاگو بخون.حتی با یه بازدید کننده هم میشه

بیای هاااا منتظرتم...

www.facetoface2.loxblog.com

راستی تبادل لینک هم میکنم

اگه سوالی داشتی تو قسمت نظرات بنویس

فعلا با اجازه....


پاسخ:یه دنیا سپاس عزیزم امیدوارم از وبم خشتون بیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

یلدا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب تنهایی و آدرس yaldaa72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق وکشکی
بیخیال داداش
تنها تر از تنها
دست های پر از خالی
راز گل سرخ
دانلود فیلم با لینک مستقیم
مثل آب آرام باش
تی شرت محرم جدید
**سپیده عشق**
زنگ عشق
فیسبوک فارسی
نفرت
شمیم عشق
حقیقت عشق
سایه روشن
مغول چت
چت تکتاز
تور مشهد
شعر وادب پارسی دنیای عشق با شعر با عشق
دنیای من باش
وبلاگ احساسی ها
طراحی چت روم /بورس خریدو فروش چت روم
طراحی بنر والگو
تبادل لینک
میهن کرک
اشک پنهان
محمد
hamnafas
مطالب واخبار جالب وسرگرم کننده
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

 

 

بازنده
شب ومن
زندگی شیرین
پاییز
آرزو
منطق
باور
تعلق
جاده
فراموشی

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 117849
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی چت روم

کد متحرک سازی عنوان وبلاگ ابزار پرش به بالا
دریافت کد جعبه ماتریکس
دریافت کد جعبه ماتریکس


فال امروز